اخبار جنجالی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
بیست و سی|دانلود آهنگ،دانلود فیلم،دانلود عکس،دانلود بازی
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی + عکس

لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی 
در این مطلب، با ماجرای لو دادن زنان خیانتکار توسط مرد استرالیایی آشنا می شویم. این روزها اخبار زیادی درمورد خیانت زنان و مردان در شبکه های اجتماعی به گوش می خورد. این معضل در تمام جهان وجود دارد، و برخی تحمل آن را ندارند. نمونه اش آقای جی اینگرام یک جوان قوی هیکل و خوش چهره استرالیایی است. این مرد زنان شوهرداری که به او پیشنهاد دوستی می دهند را لو می دهد.

 

باید بگوییم، این مرد استرالیایی که زنان خیانتکار را لو می دهد، اعتراف کرده است که بسیاری از مردم با روش های عجیب او برای افشای خیانت به شوهر موافق نیستند. تکنیک نگران‌کننده‌ این مرد این است که عکس‌هایش را فتوشاپ کند تا زنانی را که به شوهرشان خیانت می‌کنند، را در شبکه های اجتماعی لو دهد. وی گفته که از کودکی با اخلاق بزرگ شده و تحمل این چیزها را ندارد.


تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت: 22:46 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,

نویسنده :

بازديد : 39

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
کارلوس کی‌ روش با قراردادی 4 ساله به کلمبیا می‌ رود

رامون خسرون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در مصاحبه با رسانه‌های این کشور درباره توافق نهایی با کارلوس کی روش این طور گفت:


تاریخ انتشار : سه شنبه 09 بهمن 1397 ساعت: 19:42 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 110

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
بیوگرافی دکتر مسعود صابری و کلیپ لب زدن در کنسرت

بیوگرافی دکتر مسعود صابری و همسرش | پزشک و خواننده جنجالی 

در اینبخش بیوگرافی دکتر مسعود صابری دکتر متخصص و همچنین خواننده جنجالی اینروزها را مرور میکنیم. او با برنامه اکسیر فرزاد حسنی بـه شهرت رسید و حضور او در خندوانه هم بـه شهرت اش افزود. اینروزها خبر از پلی بک خواندن او در کنسرت اش سوژه تمام رسانه ها شده، بالاخره وقتی معروف می شوي قطعا مخالفان نیز، سعی در سرکوب دارند. در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.


تاریخ انتشار : دوشنبه 08 بهمن 1397 ساعت: 11:06 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,

نویسنده :

بازديد : 300

موضوع: اخبار جنجالی , بیوگرافی ,

ادامــه مطلــب
زیباترین زنان سال 2019 از سراسر دنیا (عکس)

زیباترین زنان سال 2019 از سراسر دنیا (عکس)

 

در اینجا به معرفی زیباترین زنان جهان درسال 2019 از جمله سلبریتی های‌ مشهور ایرانی که زیباترین چهره و استایل آشنا خواهید شد. همه ی ساله در مسابقات مختلفی زیباترین های‌ جهان انتخاب می‌شوند ولی در این جا به معرفی پر طرفدار ترین و زیباترین زنان از دید کاربران اینترنت خواهیم پرداخت.اول از زیباترین زنان ایرانی و افغانی شروع کنیم :


تاریخ انتشار : جمعه 05 بهمن 1397 ساعت: 19:46 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,

نویسنده :

بازديد : 693

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
عکس های لو رفته دختران بی حجاب در آرایشگاه زنانه

سرهنگ سید محسن عرفانی رئیس پلیس فتای خراسان رضوی روز گذشته ضمن بیان این مطلب افزود: چند روز قبل خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد و ضمن تسلیم شکایت خود گفت: فرد یا افرادی عکس های بدون حجاب مرا در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند و بدین وسیله موجب هتک حرمت من و خانواده ام شده اند. وی در ادامه گفت در پی دریافت این شکایت، تلاش گسترده کارآگاهان برای رسیدگی به این پرونده و دستگیری عامل یا عاملان انتشار عکس ها در دستور کار قرار گرفت.


تاریخ انتشار : دوشنبه 01 بهمن 1397 ساعت: 19:55 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,

نویسنده :

بازديد : 2136

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
درگذشت حسین محب اهری و علت فوت حسین محب اهری

حسین محب اهری، بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون که از مدت ها پیش در پی تشدید سرطان غدد لنفاوی  در بیمارستان بستری بودند، در سن ۶۷ سالگی درگذشت.

 

مسئولان بیمارستان لاله گفته‌اند آقای محب‌ اهری در بامداد ۲۶ دی ماه، در پی تشدید سرطان غدد لنفاوی که باعث شده بود در بیمارستان بستری شود، درگذشته‌است.

آقای محب اهری مدتی بود به بیماری سرطان دچار بود. او سال پیش گفته بود به‌دلیل بیماری نمی‌تواند در کارهای تصویری حضور داشته باشد. در آن زمان نقش کوتاهی را در برنامه «یه گله جا» به کارگردانی علیرضا محمودزاده، بازی کرده بود.

 


تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 16:40 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 172

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
این دختر بیش از 5000 خواستگار داشته است

این روزها یک دختر ۲۷ ساله ایرانی به دلیل خواستگاران زیادش خبرساز شده است. او در حساب شخصی توئیترش گفته از ۱۸ سالگی هفته ای، سه خواستگار برایش آمده است؛ این دختر مدعی است تعداد خواستگارانش آن قدر زیاد بوده که حسابشان از دستش در رفته است اما تقریبا حدود ۵۰۰ نفر بوده اند.


تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 16:19 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,

نویسنده :

بازديد : 173

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
تجاوز وحشیانه تازه داماد به دوست همسرش

دختر جوانی که برای دیدن دوست باردارش به شهرستان سفر کرده بود از سوی تازه داماد مورد ازار و اذیت وحشیانه جنسیقرار میگیرد.

دختر جوان وقتی به شهرستان برای دیدن دوست باردارش می رفت نمی دانست چه در انتظارش است. اما به او تجاوز بد و سختی شد. دختر جوانی که برای دیدن دوست تازه عروسش از تهران به محل زندگی او سفر کرده بود تصور نمی کرد تازه داماد سرنوشت کثیفی را برای او رقم خواهد زد.

این دختر ۲ روز گمشده بود تا اینکه با اوضاع و احوال آشفته و به هم ریخته ای خود را به پلیس رساند.اواخر تابستان سال ۹۳ بود که دختری ادعای هولناکی کرد و گفت دوروز از سوی یک مرد آشنا هدف تجاوز قرار گرفته است و آن مرد وی را تهدید به سکوت کرده و خواسته رازشان خاموش بماند و در غیر این صورت فیلم ها را پخش خواهد کرد.

الهه به افسر تحقیق گفت: من یک دوست صمیمی به نام نسرین دارم از دوران راهنمایی با هم دوست و همکلاس بودیم تا اینکه عاشق پسرخاله اش شد و با وجود اینکه کار و زندگی او در تهران نبود و باید به این شهر می آمدند پذیرفت با احمد ازدواج کند.


تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 16:15 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 1296

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
ازدواج همزمان مرد جوان با 4 دختر زیبا+عکس

مردی جوان در اقدامی عجیب برای انتقام گیری از همسر اولش، به صورت همزمان با ۴ دختر زیبا ازدواج کرده و تصاویر مراسم عروسی خود را برای وی فرستاد!

به تازگی انتشار ویدیویی عجیب در شبکه های اجتماعی که یک مرد کویتی را در کنار ۴ عروس جوان نشان می دهد، سوژه کاربران شده است، گفته می شود این مرد جوان برای انتقام از همسر اولش که او را طلاق داده است، دست به چنین کاری زده است!


تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 16:12 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 216

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
خودکشی عاشقانه زن و شوهر جوان در ایستگاه راه آهن! +تصاویر

ک زوج انگلیسی در یکی از ایستگاه‌های قطار انگلیس در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند ناگهان در مقابل یک قطار در حال ورود به ایستگاه پریدند و دست به خودکشی زدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: یک زوج انگلیسی در یکی از ایستگاه‌های قطار این کشور در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند ناگهان در مقابل یک قطار در حال ورود به ایستگاه پریدند و دست به خودکشی زدند. این اقدام عجیب “ملیسا وود” ۲۷ ساله و “کریستوفر لینلی” ۳۴ ساله موجب شوک و حیرت خانواده و اطرافیان نزدیک آن‌ها شده است.


تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 16:09 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 196

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
دانلود کامل سریال game of thrones + فصل 8 + زیرنویس

دانلود سریال Game of thrones

فن گات | Fangot

| دانلود سریال Game of thrones با لینک مستقیم | دانلود زیرنویس سریال Game of thrones |

•● تایمر معکوس زمان پخش فصل هشتم Game of thrones قرار داده شد ●•


تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 ساعت: 11:43 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,
دانلود فیلم سلفی فرشته نجات سقوط هواپیمای ارتش

ویدئویی از لحظه نجات جان فرشاد مهدوی‌نژاد تنها بازمانده بوئینگ ۷۰۷ توسط مهرداد راضی، جوان ۲۸ساله كرجی را مشاهده می‌کنید.


به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بود که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمد. این هواپیما پس از خروج از باند فرودگاه فتح با منازل مسکونی این شهرک برخورد کرد.

مهرداد راضی، جوان ۲۸ساله کرجی فردی بود که امروز صبح  از جان خود گذشت تا بتواند سرنشینان هواپیما را نجات دهد. او فیلمی از آن لحظات ضبط کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.


تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 ساعت: 11:39 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 117

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
آخرین اخبار سقوط هواپیمای ارتش دی 97

فوری؛ سقوط یک فروند هواپیما حوالی صفادشت کرج + گزارش، تصاویر و ویدیو

بر طبق اخباری که لحظاتی پیش رسانه های داخلی منتشر کردند، یک فروند هواپیما گه گفته می شود بوئینگ 707 است در حوالی صفا دشت کرج سقوط کرده است. اورژانس از اعزام نیروهایش خبر داده است. 
این خبر به روزرسانی می شود...

  • پیکر 7 فوت شده این حادثه بیرون کشیده شده است.
  • روابط عمومی ارتش تایید کرده است که هواپیما سقوط کرده، متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  • پزشکی قانونی البرز اعلام کرده است که حدود 15 یا 16 نفر داخل هواپیما بوده اند و دو جسد سالم و قابل شناسایی بیرون کشیده شده اند و یک نفر نیز به بیمارستان منتقل شده است که به نظر مهندس این پرواز بوده است.

تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 19:18 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 107

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
ایران را ببریم تا فینال صعود می کنیم

ایران را ببریم تا فینال صعود می کنیم

عضو فدراسیون فوتبال عراق پیش بینی کرد که در صورتی که این تیم فردا تیم ملی ایران را شکست دهد تا فینال می تواند صعود کند.

 


تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 19:02 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , ,

نویسنده :

بازديد : 100

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب
انتشار لیست کامل بدهکاری استقلال در زمان فتح الله‌زاده

باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مدیرعامل سابق این باشگاه واکنش نشان داد.

امیرحسین فتحی امروز در گفت و گو با روزنامه فرهیختگان مدعی شد که توان او صرف خنثی کردن بمب های دوران فتح الله زاده شده است. علی فتح الله زاده امروز در مصاحبه ای مدعی شد که بدهی که از دوران او به جای مانده است مربوط به جدایی نکونام و حنیف عمران زاده می شود که مبلغ آن 2 میلیارد می شود و سایر بدهی های باشگاه مربوط به او نمی شود. او همچنین فتحی را به عدم توانایی خرید بازیکن بزرگ متهم کرده است و همین موضوع واکنش باشگاه استقلال را در پی داشت. یک مقام مسئول در باشگاه استقلال لیستی از بدهکاران باشگاه در زمان مدیریت فتح الله زاده را در اختیار ورزش سه قرار داد که در ادامه آن را می خوانید:


تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 18:32 | نظرات(0)
برچسب ها : , , ,

نویسنده :

بازديد : 127

موضوع: اخبار جنجالی ,

ادامــه مطلــب